Author Topic: Het Algemene Overleg-topic  (Read 6389 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Matthijs

• Mod
  • Tier 3
    • Twirlbound Studios
  • Current Mood: happy happy
Re: Het Algemene Overleg-topic
« Reply #15 on: January 17, 2012, 09:24:10 AM »
Examens, ook hier... XD

Fr3g0s

• Mod
  • Tier 2
« Reply #16 on: January 20, 2012, 09:09:04 AM »
Ik ga proberen om vanavond in ieder geval p4 af te maken, die is volgens mij al redelijk ver klaar... Dit weekend kan ik misschien wel wat doen maar ik ga morgen naar de open dag van TU Eindhoven en zondag moet ik werken, volgende week heb ik het echter ook niet heel druk dus ik zal proberen om er weer wat meer vaart achter te gaan zetten ;)

Thijs

• Mod
  • Tier 3
  • Current Mood: amused amused
« Reply #17 on: January 26, 2012, 07:56:24 AM »
Oke, ik ga dit weekend weer aan de slag met de vertalingen! :)

Matthijs

• Mod
  • Tier 3
    • Twirlbound Studios
  • Current Mood: happy happy
« Reply #18 on: February 09, 2012, 09:21:53 AM »
Sorry voor mijn langdurige afwezigheid! Ik zal weer eens wat vertalen!

Thijs

• Mod
  • Tier 3
« Reply #19 on: February 09, 2012, 11:38:00 AM »
Ik wilde vandaag ook weer aan de slag gaan. :) Ik ga nu verder met 15!

Fr3g0s

• Mod
  • Tier 2
« Reply #20 on: February 17, 2012, 09:59:43 AM »
Ik heb nu vakantie dus ik kan denk ik ook wel weer wat vertalen komende week. Waar moet ik nu mee verder gaan?

Thijs

• Mod
  • Tier 3
« Reply #21 on: February 19, 2012, 08:05:13 AM »
In de verdeling staat dat jij ook 7 doet, en die is nog niet gebeurd. Dus lijkt me het een goed plan als je daar mee bezig gaat.

We moeten trouwens wel wat meer vaart erin krijgen, hoor. In het begin ging het juist zo goed. :(

Ok Impala!

• Tier 2
  • *
« Reply #22 on: March 11, 2012, 10:06:19 AM »
Hallo!

Ik heb To The Moon gisteren uitgespeeld en zie tot mijn verrassing dat er gewerkt wordt aan een Nederlandse versie! In het verleden heb ik zelf de nodige onofficiŽle Nederlandse vertalingen gemaakt van Nintendo games als Super Mario World en The Legend of Zelda: A Link to the Past. Het lijkt me erg leuk om een steentje bij te dragen aan de vertaling van To The Moon! Zijn er nog pagina's die vertaald moeten worden en kan iemand me bijpraten over wat de status van de vertaling is en wie de er "in charge" is? :)

petriko

• Tier 2
  • *
« Reply #23 on: July 16, 2014, 03:31:23 AM »
Hallo, zoals sommigen van jullie wel weten heb ik de vertaling van 'To the Moon' overgenomen. Dit omdat ik graag heb dat ook vrienden die het Engels niet zo goed machtig zijn dit geweldig mooie spel kunnen spelen.
Zojuist heb ik de vertaling van sheet 1 van 20 afgerond. Vond ik best wel leuk om te doen.

Uiteraard heb ik vertalingen die ik sowieso al goed vond gewoon zo gelaten. Bij de gesprekken tussen de beide dokters en Lily heb ik 'je' en 'jullie' veranderd in 'u'. Sommige zinnen die meerdere malen voorkwamen voor diverse scenario's waren telkens net ietsje anders vertaald, terwijl het Engels gelijk bleef. Hier heb ik dus telkens ťťn vertaling neergezet (kopiŽren->plakken is niet zo moeilijk). Ook heb ik sommige vertalingen die ik iets te lang vond wat korter en bondiger gemaakt, want het gaat hier om spreektaal.

Ik zou het fijn vinden als iemand sheet 1 zou kunnen bekijken en ook eventuele opmerkingen kan achterlaten. Dat laatste kan zowel hier als in de spreadsheet zelf (als je tenminste de rechten hebt om de spreadsheet te bewerken: rechts klikken op de desbetreffende vertaling en kiezen voor notitie invoegen).

Alvast bedankt,

Patrick Oudejans

petriko

• Tier 2
  • *
« Reply #24 on: July 18, 2014, 01:27:05 PM »
Zo, tweede sheet is ook af. Ook hier geldt: ik hoor graag op- of aanmerkingen.

gunslingerjh

• Tier 2
  • *
« Reply #25 on: July 28, 2014, 03:16:24 PM »
Als er nog niet vertaalde stukken zijn, PM me!

petriko

• Tier 2
  • *
« Reply #26 on: October 04, 2014, 04:20:05 AM »
Even een update. Eerste vertaalwerk is klaar. Heb Kan Gao gevraagd om de developer-versie. Nog geen reactie ontvangen. Als ik de developer-versie eenmaal heb kan ik beginnen met testen en de ongetwijfeld vele fouten verwijderen.

Patrick

* Recent Media

x-mas art

Views: 540
Posted by: cydriex
in: Freebird Games - Fan Works
For River

Views: 845
Posted by: Animefox
in: To the Moon